باربری نیسان تهران به صومعه سرا | شبانه روزی

باربری نیسان تهران به صومعه سرا | شبانه روزی

نیسان از تهران به صومعه سرا به همراه بارنامه و بیمه رایگان

باربری نیسان تهران به صومعه سرا بصورت همه روزه و 24 ساعته در سریعترین زمان آماده انجام سفارشات باربری شما مشتریان گرامی باشد، نیسان تهران به صومعه سرا به همراه بارنامه و بیمه معتبر با نازلترین نرخ کرایه حمل بار بر حسب کیلومتر آماده حمل و نقل انواع بار یا کالا و اثاث منزل یا اداری شما می باشد، برای استعلام نرخ کرایه حمل و رزرو نیسان تهران به صومعه سرا با کارشناسان ما در باربری آریا تماس گرفته و از خدمات ما بصورت شبانه روزی بهرمند گردید نرخ کرایه هم بر حسب کیلومتر بدین صورت محاسبه می گردد که بین مبدا تا مقصد را بر حسب کیلومتر محاسبه نموده یعنی مسافت بین تهران تا صومعه سرا را به دست می آورند و آن را در عدد ۱۷۱۰ ضرب می کنم و نرخ نهایی کرایه هم بر حسب کیلومتر به دست می آید همچنین برای بیمه نامه به ازای هر میلیون ارزش کالا مبلغ ۱۳۰۰ تومان از شما دریافت می گردد و برای مبالغ زیر ۳۰ میلیون تومان بیمه به صورت رایگان برای شما صادر می گردد مشتریان گرامی توجه داشته باشید که تمامی موارد فوق در بارنامه قید شده و قبل از انجام بارگیری باید حتماً بارنامه و مدارک راننده را چک نمایید و در صورت صحیح بودن دستور به بارگیری نمایید.

برای ارسال کالا از تهران به صومعه سرا با شماره گیری تلفن باربری نیسان آریا از خدمات حمل و نقل ما در سریعترین زمان و کمترین کرایه حمل به همراه بارنامه و بیمه نامه معتبر بصورت ۲۴ ساعته بهرمند شوید و تمامی هماهنگی ها را ما برای شما انجام میدهیم.

آیا میدانید که وانت بار نیسان قابلی حمل بار ا وزن دو تن را دارا می باشد؟ همچنین به همراه بارنامه و بیمه نامه می تواند بار حمل نماید؟

باربری آریا نوین پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل و ارسال کالا می باشد و شما می توانید برای جابجایی انواع بارهای تجاری، اثاث منزل، خورده بار، منسوجات چوبی و فلزی، قطعات یدکی خودرو و … از خدمات نیسان ما استفاده نمایید.

تقریبا تمام مناطق تهران تحت پوشش سرویس دهی ما می باشد و کل استان و شهرستان های استان برای بارگیری در محدوده پوشش دهی این شرکت قرار دارد.

تمامی خدمات ارائه شده برای نیسان تهران صومعه سرا شامل بارنامه دولتی و بیمه نامه معتبر می باشد که آسودگی خاطر شما عزیزان را به ارمغان میاورد.

باربری ما مفتخر است که کمترین نرخ کرایه و بیشترین خدمات را تا صومعه سرا برای شما فراهم کرده است که از نظر اقتصادی بسیار مقروم بصرفه برای شما مشتریان عزیز می باشد.

برای استفاده از خدمات باربری نیسان تهران صومعه سرا کافی است با تماس با کارشناسان ما از نرخ کرایه حمل و خودرو با بارنامه و بیمه نامه اطلاع حاصل نمایید.

تماس
تماس

 

باربری نیسان به صومعه سرا با کمترین هزینه و به صورت تخصصی انجام میشود.

مناطق تحت پوشش نیسان صومعه سرا

مناطق تحت پوشش باربری آریا شامل کل منطق 22 گانه شهر تهران و شهرستان های استان می باشد. که شامل موارد زیر است:

  • شهرری وارمین پرند
  • پاکدشت شریف اباد
  • جاجرود رودهن و بومهن
  • وردآورد شهریار اندیشه
  • و ….

و همچنین تمامی کارخانجات و کارگاهای تولید شهر تهران و استان و حتی شهرک صنعتی های اطراف تهران شامل مناطق تحت پوشش نیسان صومعه سرا می باشد.

از جمله شهرک صنعتی های تحت پوشش می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شهرک صنعتی شمس آباد
  • شهرک صنعتی شورآباد
  • شهرک صنعتی عباس آباد
  • شهرک صنعتی خرمدشت
  • آهن مکان
  • و …

شما مشتریان گرامی می توانید با تماس با کارشناسان ما از مبدا تهران راهنمایی گرفته و از مناطق پوشش ما مطلع شوید.

پس بدون نگرانی از پوشش دهی خدمات از ما درخواست وانت بار نیسان تهران به صومعه سرا نمایید.

هماهنگی های ورود و خروج به شهرک های صنعتی بر عهده شما عزیزان است.

باربری تهران به صومعه سرا همراه بارنامه دولتی آماده حمل و نقل تخصصی انواع بار و کالا

کرایه نیسان بین شهری چقدر است ؟ 
کرایه نیسان بین شهری چقدر است ؟

نازلترین نرخ کرایه برای نیسان تهران به صومعه سرا

هزینه حمل نیسان صومعه سرا

هزینه حمل بار با نیسان از تهران به صومعه سرا در شرایط مختلف متغییر می باشد و بسته به شرای آب و هوای و پیک حمل و نقل قابل تغییر است. که با تماس با باربری آریا قابل استعلام است.

کرایه اعلام شده برای ارسال خودرو جهت حمل محموله شما شامل کرایه حمل کالا، بارنامه رسمی و بیمه نامه معتبر می باشد و کل این خدمات به شما ارائه می شود.

ما مفتخر هستیم که ارزانترین هزینه حمل با بیشترین خدمات را در کمترین زمان ممکن برای شما مشتریان گرامی فراهم می کنیم.

برای ارسال انواع کالا های خود با نازلترین کرایه به شهر صومعه سرا کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و خدمات ما بهرمند شوید.

مطلب مرتبط : ارسال بار با نیسان به صومعه سرا در کمترین زمان ممکن با بهترین بیمه نامه انجام میشود.

حمل و نقل کالا با نیسان
حمل و نقل کالا با نیسان

حمل و نقل انواع بار و کالا با باربری نیسان تهران به صومعه سرا

کالا های قابل حمل با نیسان صومعه سرا

نیسان جزو خودرو های حمل و نقل سبک محسوب می شود و تا ظرفیت حمل دو تن بار را دارد و تمامی کالاهای با طول دومتر و عرض یک متر و سی سانت را می توان ارسال نمود.

ارسال اثاثیه منزل و جهیزیه با نیسان تهران به صومعه سرا بسیار مقروم بصرفه و سریع می باشد و شما می توانید انواع لوازم منزل را با این خودرو به سراسر ایران ارسال نمایید.

شما مشتریان عزیز می توانید انواع کالاهای تجاری مانند چسب، کیف، کفش، اسباب بازی، پلاستیک، پارچه، چرم، مواد شوینده و … را با نیسان ارسال نمایید.

همچنین انواع منسوجات چوبی مانندد سرویس خواب و کمد و مبلمان و منسوجات فلزی مانند قابل های ریخته گری، اسکلت های پیش ساخته و … را تا صومعه سرا ارسال نمایید.

نیسان تهران به صومعه سرا در این باربری همراه با چادر برزنتی در اختیار شما قرار می گیرد تا از کالای شما در مقابل شرایط جوی مختلف محافظت نماید.

بدین صورت شما می توانید انواع بار را با وانت نیسان به صومعه سرا به هر نقطه از ایران حمل نمایید.

کرایه نیسان
کرایه نیسان

ارزانترین نرخ کرایه نیسان تهران به صومعه سرا در باربری آریا

ارسال بار به صومعه سرا با بیمه

یکی از مهترین و لازمه ارسال بار با وسیله نقلیه داشتن بیمه نامه معتبر می باشد که در صورت بروز مشکل به راحتی خسارت وارد شده را جبران نماید.

بیمه نامه ارائه شده توسط باربری نیسان به صومعه سرا آریا جزو معتبرین می باشد که سرقت محموله را نیز در بر می گیرد و درصورت سرقت بار پس طی مراحل اداری در کمترین زمان ممکن خسارت پرداخت می نماید.

همچنین خسارت وارد آماده در طول حمل و نقل مانند شکستگی و خیس شدگی بار را بیمه به عهده می گیرد تا خسارت ایجاد شده جبران گردد.

بیمه نامه برای بار های قابل حمل با نیسان صومعه سرا با مبلغ کمی ارائه می شود ولی آسودگی خیال شما از حمل بار را برای شما به ارمغان میاورد.

باربری نیسان تهران به بندرانزلی و همراه بارنامه و بیمه معتبر انجام میشود. 

باربری نیسان
باربری نیسان

نیسان تهران به صومعه سرا بصورت همه روزه انجام میشود و برای نیسان به شهرستان می توانید از بیمه نامه معتبر و رایگان نیسان بار آریا استفاده نمایید.

حمل اثاث منزل با نیسان به صومعه سرا

بهترین گزینه برای حمل اثاث منزل به صومعه سرا استفاده از خودرو باری سبک مانند نیسان می باشد که خیلی مزیت های مفید را برای شما مشتریان عزیز را دارد.

بسته بندی اثاث منزل برای ارسال با نیسان صومعه سرا به عهده شما عزیزان می باشد.

استفاده از وانت نیسان صومعه سرا برای حمل اثاث منزل باعث می شود که محموله شما آسیب کمتری تا مقصد ببیند زیرا خودرو کوچک و سبک بوده و بارگیری راحت تر انجام می شود.

همچنین کرایه خودرو سبک نسبت به خودرو های بزرگ و سنگین کمتر می باشد و همچنین سرعت حرکت بالاتری را دارند و حمل محموله شما زودتر انجام می شود.

لازم به ذکر است که نیسان تا صومعه سرا با بیمه نامه و بارنامه در خدمت شما قرار می گیرد و تضمین سلامت کالای شما تا مقصد حفظ می شود.

وانت نیسان بهترین گزینه برای ارسال جهیزیه به شهر صومعه سرا می باشد و بسیار مقروم بصرفه تر از خودرو های بزرگ باربری می باشد.

اگر ئانشجو می باشید و می خواهید اثاث خود را به شهر صومعه سرا ببرید ما به شما وانت نیسان با نازلترین نرخ کرایه را پیشنهاد می کنیم.

مطلب مرتبط : باربری نیسان تهران به رشت

تماس
تماس

باربری نیسان تهران به صومعه سرا به همراه بارنامه و بیمه معتبر در سریعترین زمان آماده انجام سفارشات شما مشریان گرامی می باشد، نیسان تهران به صومعه سرا با نازلترین نرخ کرایه حمل بار بر حسب کیلومتر بصورت همه روزه و 24 ساعته آماده حمل و نقل انواع بار یا کالا و اثاث منزل یا اداری می باشد، برای ارسال بار و استعلام نرخ کرایه حمل و رزرو نیسان تهران به صومعه سرا با کارشناسان ما در نیسان بار تهران آریا تماس گرفته و از خدمات نوین ما بصورت شبانه روزی بهرمند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *